Povraćaj sredstava i reklamacija

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu ksupplies.office@gmail.com i opišete kakav problem imate. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.

REKLAMACIJE
 
a) Minimalna oštećenja na omotu / korici albuma ili drugih proizvoda
 
Ksupplies ne odgovara za minimalne ogrebotine ili druga oštećenja na proizvodima proizvoda koje mogu da nastanu kao posledica uvoza robe iz Južne Koreje, Japana ukoliko ta oštećenja ne utiču na osnovna svojstva i upotrebljivost proizvoda.
 
b) Delimični nedostatak sadržaja
 
Ukoliko otovorite paket, i primetite nedostatk sadržaja u narudžbini ili unutar zapečaćenog proizvoda koji je bio u originalnoj foliji možete zatražiti reklamaciju uz dokaz u vidu unboxing video zapisa snimljenog od početka otvaranja kutije tj. odstranjivanja folije proizvoda. 
 
 
c) Pogrešno isporučen proizvod
 
U malo verovatnom slučaju pogrešno isporučenog ili neusaglašenog proizvoda od strane Ksupplies, Kupac može da zatraži zamenu obaveštavanjem Prodavca o nastaloj grešci putem e-maila na: ksupplies.office@gmail.com. Zamena je moguća ukoliko pogrešno isporučen proizvod ostane neotvoren u originalnoj foliji. Ukoliko kupac otpečati pogrešno dostavljen proizvod, tj. odstrani originalnu plastičnu foliju, pravo na zamenu po članu 36 Zakona o zaštiti potrošaća nije moguć.
 
Kupac je dužan da pogrešno dostavljeni proizvod i pošalje nazad Prodavcu na adresu prikazanu u kontaktima o trošku Prodavca. Po prijemu proizvoda, Prodavac će poslati tačan proizvod ili izvršiti povraćaj novca, ukoliko prvobitno naručen proizvod više nije na stanju. Rok za postupanje po reklamaciji u slučaju greške prodavca iznosi 15 dana od dana prijema reklamacije.